keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

I'm Back!

Noniin, hei vaan pitkästä aikaa kaikki lukijat, ystävät, sukulaiset ja ketkä ikinä tätä lueskeleekaan! Täällä mä taas olen pienen tauon jälkeen. Mitään taukoa ei siis tarkoituksella tullut pidettyä, aikaa vaan ei yksinkertaisesti ole ollut :( Mutta se asia muuttuu nytjaheti, normaalin postaustahdin pitäisi palautua entiselleen :) Viime postauksen jälkeen on ehtinyt sattua ja tapahtua vaikka mitä! Aloitin mm. koulun vihdoinkin ja lomakin tuli jo pidettyä. Ekaksi vaikka nyt siitä koulusta ja mitä tässä oikeen opiskellaan. Täytyy sanoa että semisti ketuttaa toi kurssi jolle mut iskettiin, kyseessä on nimittäin mun mielestä kunnon englannin alokaskurssi, vaikka sen pitäisi olla "advanced english". Mutta minkäs teet kun se sattui olemaan ainut, joka sopii tän hetken aikatauluihin :D Kurssilla on kyllä lähinnä muita auppareita ja heidän ansiostaan siellä on kivaa kyllä, kaikki tosi mukavia niin tunnit menee nopsasti kun yleisesti ottaen siellä on rento meininki :)
Meidän ope on vähän sellainen vanhemmanpuoleinen naikkonen, joka on asunut viimeiset 30 vuotta ranskassa. Sen kyllä huomaa, täti on vähän omalaatuinen... Mun koulu on siis North Seattle Community College ja tälläiseltä siellä näyttää!



Kaukaisuudessa pilkistää ostoskeskus...kaihoisasti kattelen sitä aina ennenkun menen tunnille :D






Evästä!

Ihan intopinkeenä tunnille...

Noi oli tokalta koulupäivältä ja seuraavat kolmannelta :)




 
Ja tässä esimerkkitehtävä meidän kirjasta... Voi pojat että on vaikeita!



Ja toi kolmas koulupäivä oli sama päivä, kun mun veljet ja isoveljen vaimo tulivat tänne! Siitä oikeastaan alkoi mun lomailu ja siitä juttua sitten seuraavassa postauksessa :)


Palataan PIAN !




-Ida

1 kommentti: