sunnuntai 11. elokuuta 2013

Day Trip To Edmonds

Moroo! Aikamoista kuvapläjäystä taas tiedossa, koska tänään valloitettiin taas uusi alue ja sehän oli tällä kertaa Edmonds, joka sijaitsee pohjois-Seattlessa. Aikalailla samanhenkinen ja näköinen paikka kuin Bainbridge, mutta downtown oli snadisti isompi. Ajettiin siis ensin saaresta Kingstoniin ja sieltä otettiin lautta Edmondsiin. Tässä pari kuvaa havainnollistamaan meidän reittiä :)

Bainbridge-Kingston

Kingston-Edmonds

Ja sitten vajaan puolen tunnin lauttailun jälkeen oltiin perillä! Oltiin oikeastaan downtownissa samantien kun astuttiin ulos terminaalista, kätevää!

Ja ekana tietty hakemaan juomat Starbasta! Ylläripylläri...

Chai Latte <3

Lastenvaatekauppa nimeltä Kinder Britches ja luettiin kaikki se tietysti ensin väärin... (Kinder Bitches).

Starbasta jatkettiin matkaa. Käppäiltiin vaan ja fiilisteltiin kivaa pikkukaupunkia :)

Hetken käppäilyn jälkeen eteen sattui Frozen Yogurt baari ja sinnehän me juostiin pää kolmantena jalkana!

Yougurtit jäi mulla jonnekin ton pikkusälän alle piiloon, mutta kyllä ne siellä on!

Vedettiin juksat naamaan ja jatkettiin taas matkaa. Kierreltiin vielä hetki ympäri ämpäri ja sitten suunnattiin terminaalille.

Tässä vaiheessa kävi taas perinteisesti, eli kamerasta loppui akku.. sen siitä saa kun laittaa sen latautumaan 5min ennen lähtöä :D Oli siis taas turvauduttava luurin kameraan.

Käytiin hakemassa liput automaatista ja mentiin hetkeksi rannalle :)

Tuolla oli tosi kiva ranta, siellä olisi voinut istuskella vaikka kuinka kauan ja ihailla maisemia!

Lautalla!

Yksi suomityttö ja saksalaisposse!

Kingstonista ajettiin takaisin saareen ja mentiin Doc'siin syömään. Mulla oli varmaan joku tilapäinen mielenhäiriö ja tilasin siellä ekaa kertaa jotain muuta kuin fish&chipsit! Ihmettelin itsekin. Vaihtelu teki kyllä ihan hyvää :) Tuolla terassilla on aina niin ihana syödä ja katsella kaunista satamamaisemaa!

Illallisen jälkeen suunnattiin kaikki kotsaan. Oli kiva päivä hyvässä auppariseurassa! :) Nyt nukkumaan ja henkisesti valmistautumaan maanantaihin...viikonloput menee aina ohi ihan liian nopeasti :(

Hauskaa viikon alkua kaikille! :)