keskiviikko 14. elokuuta 2013

You Hear My Voice, You Hear That Sound

Moimoimoimoi! Väsynyttä meininkiä täällä päässä maailmaa, mites siellä Suomessa (tai missä ikinä satutkaan tätä lukemaan:) ? Tää viikko on menny multa vissiin taas ihan ohi, huomenna on jo torstai! Mitä hittoa, aika menee liian nopeasti. Täällä on ollut vielä ihanan kesäistä ja joka päivä tosi lämmintä. Outoa, kun mulla on jotenkin jo ihan syksyinen olo, mutta täällä kesää pitäisi jatkua syyskuuhun asti... En tietysti valita, mielelläni nautin kesästä niin kauan kuin mahdollista!
Eilen oli aika normipäivä poitsujen kanssa, poikkeuksena uusi taito, jota aloin opettaa 3v:lle...nimittäin pyörällä ajo ilman apupyöriä! Pikkumies sai upouuden pyörän ja pitäähän sitä tietysti oppia ajamaan ;)
Neljän jälkeen suuntasin taas Seattleen kouluun, tälläinen oli eilisen koulureissu!

Muutama auto odottaa lautalle pääsyä...

Seattlessa! Tää on mun lempparein pilvenpiirtäjä :)

Matkaevästä bussiin: double chocolate chip frappuchino !

Koululla! Ehdin yleensä istua nauttimassa auringosta puolisen tuntia, koska oon aina liian ajoissa tuolla...



Sacramenton lomalta hankitut uudet arskat!

Oranssia ja hileitä!


Starbasta lähti myös evästä mukaan kouluun... on muuten hyvää!

Ihanaa soossia <3 Nam :DD

Pakollinen vessapose!

Vanilija-lattea tunnille, ettei sinne nukahda pystyyn...

Pöllö!

Vaikka mulla on ollut kauheaa säätämistä noiden koulukurssien etsiminen ja ylipäätään aina kouluun pääsy (matkat 4h...) niin täytyy sanoa että onneksi päädyin tolle kurssille! Oon tavannut siellä tosi monta ihanaa tyyppiä, joiden kanssa tulen ehdottomasti olemaan tekemisissä tämän kurssin päättymisen jälkeenkin! Ja meidän opekin on aikamoinen persoona...vähän hihhuli täti. Eilen se toi mikrofonin tunnille, ettei sen tarvitse puhua niin kovalla äänellä kuin yleensä (luokka kyllä aika pieni ja meitä oppilaita vaan 10 eli ei kovin kovaa edes tarvitsisi puhua) :D Siellä sitten vähän epäuskoisina katsottiin kun se yhdisteli jotain mikkijohtoja luokan kaiuttimiin...Oh my, pidäteltiin kaikki naurua, varsinkin kun ope itse oli ihan tosissaan asian kanssa, haha.
Ja onhan noi koulureissut aina ihan kivaa vaihtelua normipäiviin!


Ja sitten eilisen koulureissun lisäksi pieni juttu tältä päivältä... yksi hetki taas lisää mun "priceless-listalle".
Se, kun 1v nukahtaa syliin maitopullon jälkeen..<3 Mikä on oikeesti suloisempaa kuin nukkuva vauva?

Pieni käsi <3

<3

Tänään saapui postissa kotiinpaluun hakupaperit. Jotenkin läiskäs päin näköä, ja sitä tajusi, että voihan perse, enää kolme kuukautta ja mun on aika palata kotiin ja jättää tämä uusi elämä taakseni. Tää on vieläpä paha, koska toisaalta oon tosi innoissani tulossa kotiin, MUTTA jätän kuitenkin tänne taakseni jotain mulle todella tärkeetä; toisen perheen (just aiheeseen sopivasti 3v tuli koputtelemaan mun oveen ja juoksi syliin iltahalille, aww). Musta on ihan uskomatonta, miten ihan entuudestaan tuntemattomasta perheestä voi tulla näin läheinen superlyhyessä ajassa. En edes osaa kuvitella millaista on herätä taas kotona vanhassa huoneessa, eikä mennä ekana herättelemään kahta pikkumiestä. Tuntuu jotenkin kauhean oudolta ajatukselta :D Täytyy nyt tosiaan ottaa kaikki irti näistä viimeisestä 88 päivästä Seattlessa ja tässä ihanassa host-perheessä :) Meinasin alkaa kirjoittamaan pidempää ja syvällisempää juttua, mutta alkoi melkein itkut tulemaan, niin jätän sen ainakin toistaiseksi tekemättä :D

Mä lähden tästä nyt nukkumaan,  hauskaa torstaita kaikki!






-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti