maanantai 7. heinäkuuta 2014

“It's A Smile, It's A Kiss, It's A Sip Of Wine ... It's Summertime!”

Aattelin tulla tänään kirjottelemaan jotain vähän muuta, kun ainaisia Lontoo postauksia ;)
 Oon ollu täällä nyt kolme viikkoa (tuntuu kyllä paljon pidemmältä ajalta kun aika on mennyt hurjan nopeesti!) ja kivaa on ollut. Mulla kävi kyllä taas tosi hyvä tuuri ja pääsin ihan upeeseen host-perheeseen. Ne on niin samanhenkisiä ja samanlaisen huumorintajun mun kanssa omaavia, että heti ekasta päivästä lähtien oli tosi helppo tulla toimeen :) 

Voisin kertoa nyt myös päivien kulusta täällä. Mun työpäivä alkaa joka aamu klo. 7.30 ja hostvanhemmat lähtee vähän ennen kahdeksaa töihin. Aamulla laitan pikkuiselle aamupalaa ja sitten hengaillaan noin siihen asti, että vien hänet kymmeneksi tarhaan. Siitä alkaa mun vapaa-aika ja voin oikeastaan tehdä ihan mitä lystää neljään asti. Esim tänään oon ottanut aika iisisti, toiminnantäyteisen viikonlopun jälkeen. Kattelin telkkaria, siivoilin vähän (ei kuulu sinänsä työnkuvaan mutta mielelläni siivoilen välillä, pesen vauvan pyykkiä, imuroin jne.) ja kohta taidan ajella Sevenoaksiin etsimään postitoimistoa ja käymään pankissa, koska en osaa vielä käyttää mun nettipankkia :D Ja mun puolustukseksi sen verran, että tällä mun pankilla on joku ihme salasanasäädin systeemi. Siis kirjaimellisesti sain sieltä sellaisen ihan pienen säätimen näköisen läpyskän ja se laskee mulle uuden salasanan joka kerta kun meen nettipankkiin... en viitsi itse ruveta kokeilemaan, joten odotan että host-mama näyttää mulle miten se toimii haha!
Neljältä menen hakemaan pikkuisen tarhasta ja sitten taas hengaillaan kotona siihen asti että hostit tulee töistä kotiin. Ehdin yleensä syöttää pienelle illallisen ja host-mama laittaa hänet sitten nukkumaan :)
Tässä joitain random kuvia viime viikolta, rentoja hengaushetkiä ja juttuja mitä on tullut osteltua....



Mansikoita ja frozen yougurtia kuumana kesäpäivänä... Alla myös uusi tuttavuus jota löysin Marks&Spencersiltä, tosi hyvää mansikka smoothieta!

Uusi lemppari kynsilakkayhdistelmä, nudelakka+glitterlakka!
Uusi VS:n rasva ollut myös kovassa käytössä, se tuoksuu ihan sille yhdelle Jättistuutille, jonka maku on Sour !


Hiuksille ostin yksi päivä suolasuihketta, vaalennusvoidetta, hiuspuuteria ja hiusöljyä! Mulla oli tota suolasuihketta jenkeissä, mutta mun tukka oli sillon aivan liian lyhyt, enkä saanut tolla haluttuja tuloksia :( Nyt toimii loistavasti ja hiukset jää pesun jälkeen ihanasti laineille! Aluksi olin myös aika epäileväinen tuon Lorealin Sunkiss geelin suhteen, mutta muutaman kerran käytön jälkeen huomasin kyllä että latvat vaaleni silleen pari astetta tosi kivasti :) Saa kivan kesätukan aikaiseksi jossei jaksa odottaa, että aurinko vaalentaa! Simplen naamanpuhdistusgeeli ja suihkusaippua tuli myös hommattua, niistä olin nähnyt niin paljon mainoksia ja kuullut kaikkialta, että oli pakko kokeilla ja hyviksi oon todennut!


 Muutamia leffoja mitkä on ollut katsottavien listalla. The Blind side ja Breakfast at Tiffany's tuli jo katsottua, tosi hyviä molemmat, suosittelen!


Ja jep, tietty niitä iänikuisia postikortteja... :D Täytyypi alkaa lähettelemään sinne kotiin päin noita jossaan vaiheessa!

Biksut kuivumassa uintireissun jälkeen...

Ja lähestulkoon jokaisen illan aktiviteetti, kuvien muokkaus ja blogin kirjoitus! Haha :)





-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti