perjantai 30. marraskuuta 2012

O M G !

"Omg, omg, omg, omg, OMG, you did not bring that cuteness in here! He is so cute! Adorable! How old is he? Soooooo cute!"
Tälläsellä alkoi mun päivä tällä kertaa. Tänään oli aika vaihtaa meininkiä ja mennä leikkisalin sijasta kirjakauppaan leikkimään. Siellä sitten eräs nainen tuli huutelemaan tollaisia kommentteja vaunuissa nukkuvasta pikkuisesta. Joo onhan se suloinen mutta vähän rajaa kuitenkin :D Vähän yli-innostunutta porukkaa nää Amerikkalaiset. Mutta joo täällä melkein jokainen vastaantulija jää ihastelemaan näitä vesseleitä. Jotenkin hassua. Varsinkin kun suurin osa yleensä olettaa heidän olevan mun lapsia. Koitan sen papatuksen väliin sitten aina huikkasta, että olen vaan näitten lastenhoitaja :D Kerrankin yksi toisen lapsen äiti kävi kyselemään että mitä tykkään tälläisistä tuplarattaista jotka mulla on käytössä..öömm joo onhan ne ihan kivat mutta totanoin en nyt parempaa analyysia osaa antaa kun olen vaan lastenhoitaja...hahhah.
Että sellaista..noh jokatapauksessa, tänään sain (sateesta huolimatta) otettua vähän enemmän kuvia kuin eilen, joten täältä pesee!


Haha mulla ois ollu tälle käyttöö kouluaikoina..

Paras lapsiystävällinen kirjakauppa, kyllä tuolla kelpaa hengailla!

Söpö pieni joulusukka kuusessa :)

Kirjakaupan rakennus ja takana jokin koulu vissiinkin (?) :D

House made of chocolate!








Pari ekaa kuvaa siis kirjakaupasta ja loput kotimatkalta. Käveltiin vähän eri reittiä kuin yleensä, ei viitsi aina samoja mestoja kuvailla ja tulipahan käveltyä vähän pidempi lenkki!

Tänään oli onneksi taas yksi superkiva päivä. Sellainen, että tajuaa taas kuinka ihanaa on olla täällä :) Eilisen huonot meiningit siis jääneet taakse ja kaikki taas reilassa!


-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti