sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Saturday Afternoon

Heipparallaa! Eilen heräsin aikaisin, koska oltiin lähdössä luistelemaan. Olin siinä sitten pelivalmiuksissa tasan kello yhdeksännelkytviis. Hipsuttelin alakertaan ja sieltäpä löysin 3v:n vollottamasta ja vinkumasta, että hänpä ei tahdokkaan lähteä luistelemaan. Hohhoijaa. Jonkun aikaa koitettiin kaikki siinä maanitellä, että mennään vaan, se on kivaa. Noeeei, huuto vaan jatkui joten eihän siinä auttanut muu kuin luovuttaa ja kokeilla ensi viikolla uudestaan. Onneksi olin sopinut meneväni Ikeaan kaverini kanssa myöhemmin päivällä, joten kun kerran olin niin aikaisin hereillä, niin voisin samantien lähteä jo Seattleen päin. Pirautin kaverille ja hyppäsin seuraavaan lauttaan. Ekaksi mentiin vähän sisustusostoksille I-K-E-A-A-N ! No okei, ekaksi mentiin syömään lihapullia ja muusia!

Rennot releet Ikeassa kiertelyyn!



Ei ollutkaan jätskiä, vaan  Frozen Yogurttia!


Kaikenlaista pientä hauskaa tuli hankittua, ja löytyipä sieltä pyöreetä näkkäriä ja salmiakkiakin!

Shoppailureissun jälkeen otettiin suunnaksi Alki Beach.













Toi biitsi on just tolleen pätevästi downtownia vastapäätä, niin sieltä on aika kivat näkymät! Eipä ihme, että siellä oli porukkaa ihan kiitettävästi kuvailemassa :)
Sieltä sitten puoli seiskan lautalla himaan ja valmistautumaan tämänpäiväiseen urakkaan. Nimittäin huoneen maalaamiseen! Olin tietty ihan innoissani kun vihdoin pääsin hankkiutumaan eroon tyhmänvärisistä seinistä. Into kyllä laantui aika äkkiä kun ensimmäinen tunti vierähti ja olin ehtinyt pensselöidä vasta puolet huoneen katonrajasta.. keskittyminenkin itse asiasta herpaantui vähän ja seinään ilmestyi jotain ihan muuta kun olisi pitänyt:

..
Pientä perseilyä kesken maalaushommien..

No mutta eihän siinä. Pieni hermobreikki ja takaisin hommiin! Seiskan pintaan olin valmis ja siinä vaiheessa oli kädet aika poikki. Maalia päätyi seinien lisäksi varpaista hiuksiin asti, jee. :D Mestarimaalari hommissa!


Täytyy sanoa kyllä että huoneesta tuli tosi hieno, ihan mun visioni mukainen :) Host-iskäkin sanoi seiniä tarkistaessaan, että hienoa jälkeä tuli, taisi olla Picasso asialla :D Jep jep, kyllä meikä osaa!





-Ida

2 kommenttia:

  1. Mä kävin Ikeassa ekaa kertaa viime marraskuussa ja haluaisin sinne hirveästi uudelleen! Se paikka on paratiisi. :D

    VastaaPoista