perjantai 8. maaliskuuta 2013

All Kinds Of Things

Wiihiiiiiiiiii, lisää kevätfiiliksiä :) Tänään oli aika täydellinen kevätpäivä, aurinko paistoi, oli semilämmintä, linnut lauloivat ja siellä sun täällä oli alkanut kasvaa jo kukkia ja kaupan pihassa oli älyttömät kasat kukkia myynnissä. Naapureiden pihapuuhunkin oli ilmestynyt jo pääsiäismunia.. Kuvat minun ja 3v:n iltapäivä ulkoilulta :)

IMG_20130308_182334

IMG_20130308_182531

IMG_20130308_182751

IMG_20130308_182858

IMG_20130308_183031
Jenkkilän parasta suklaata! Ainakin mun mielestä.. :)

IMG_20130308_135204
Minä ja mun pieni boifrendi <3

Ja sitten kaikkien ihanien kevätfiilistelyjen jälkeen siirrytään uuteen "aupairia ärsyttää" osioon. Keksin tämän juuri ja kerron nyt yhden asian mikä mua juuri nyt ärsyttää. Tai oikeastaan eilen ärsytti ja aina silloin tällöin.
Myönnän, että myöhästely on ollut aina mun juttu. Tai ainakin oli Suomessa asuessani, mutta täällä olen yleensä ajoissa kaikkialla ja kaikki muut AINA myöhässä. Pahimpia myöhästyjiä on nää mun hostit.
Muunmuassa eilen ärsytti hyvinkin paljon, kun oltiin poikien kanssa lasten leikkimuseossa. Tai no paremmin kuvailtuna se on iso leikkipaikka, tieteellä höystettynä. Host-iskä vei meidät sinne, koska satoi. Kello oli siinä vaiheessa 10.15 ja sanoi tulevansa hakemaan kahdeltatoista. Noh, okkei, ehkä nää pienet melkein sen pari tuntia siellä jaksaa hengailla. Tai tietty 3v jaksaa, mutta pienemmästä en menisi takuuseen. Kello sitten tuli sen kaksitoista ja laitoin host-iskälle viestiä, että oletkos kohta tulossa. Menee viisi, kymmenen, viisitoista, kaksikymmentä minuuttia ennenkuin saan vastauksen "joo, lähden viiden minuutin päästä". Jaaaaahas, no okei eli eiköhän se tänne 15 minuutin sisään ehdi. NO EI EHTINYT. Piti vielä se melkein puoli tuntia odotella, ennenkuin herra suvaitsi saapua. Meiltä siis tuonne leikkimuseolle ehkä ajaa sen viisi minuuttia..
Siinä vaiheessa kun hän siis saapui 45 min myöhässä iloisena hakemaan meitä, niin mulla kyllä keitti semisti. Mutta vain pääni sisällä, en mä viitsi tollaisista käydä mököttämään vaikka ihan olisi kyllä ollut oikeutettua.
Ja eikä nyt siinä mitään, että on myöhässä, mutta voisi vaikka ilmoittaa että myöhästyy vähän (paljon), eikä niin että vaan odotuttaa muita ilman mitään selitystä. Ja voisi hänkin vähän miettiä, että se on minä joka sitä nälkäistä ja väsynyttä vauvaa joudun rauhoittelemaan, kun päikkäri ja lounasaika on melkein tunnin myöhässä.. Tietty äkkiä tollaisetkin jutut aika äkkiä unohtuu enkä mäkään niistä ikinä ole vihainen yms, mutta sillä hetkellä kyllä kismittää aika kiitettävästi! On mulla oikeesti parhaat mahdolliset host-vanhemmat, eikä myöhästeleminenkään sitä asiaa muuta. Se vain ärsyttää.
Ja tässä tämänkertainen "aupairia ärsyttää" osio. Lupaan, tämä oli ensimmäinen ja myös viimeinen :DD

Mitäpä sitten vielä.. Ainiin! Sain nyt tietooni, että ensimmäinen viikon loma mun täytyy pitää huhtikuun alussa ja lomakohdekin on aika paljolti jo selvillä, jee! Sen verran sanon, että lämpimämpiin keleihin suuntaan, mutta en vielä paljasta, että mihin olen matkalla :) Olen aika innoissani, koska mulla ei täällä ole oikeastaan mitään kesävaatteita mukana, niin pääsen ostelemaan reilusti uusia kesävaatteita jeeeeeaaa! :D

Ja toinen juttu. Olen kovasti yrittänyt löytää aikaa väsätä videopostaus, koska musta videolle höpöttely on jotenkin huvittavaa. Tänään aamulla sain tehtyä videota pari minuuttia aika hyvällä menestyksellä, kunnes kamera jolla kuvasin, päätti pudota korokkeelta... Sinne meni siis se ensimmäinen video! Hahhah, täytyy kokeilla vaikka huomenna uudestaan. Ehkä videota saadaan siis tänne jossain vaiheessa. Jos en onnistu joka kerralla hösäämään jotain. Siinä kaikki tällä kertaa, mmmmoro!





-Ida


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti