sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Not So Boring Sunday After All

No hemmetti, olen koko päivän miettinyt, että voivoi onpas tylsää. Olen siis yrittänyt keksiä jotain hyödyllistä tekemistä ja tähän asti olen onnistunut käymään lenkillä, pesemään pyykkiä, tehnyt lounasta, pakkaillut juttuja, koittanut lukea, katsonut jakson Gleetä, hyppinyt pitkin taloa, leikkinyt hauvojen kanssa, ja miettinyt huoneen siivoamista.. Viimeiseen en ole ihan vielä päässyt käsiksi, mutta onhan tässä loppupäivä aikaa! Nyt olen tunnin väsäillyt epätoivoisesti uutta banneria. Ei ollut kovin hauskaa puuhaa kylläkään, kauhean vaikeaa :D Siellä se kuitenkin nyt möllöttää..ainakin siihen asti kun saan muokattua siitä paremman, tai tehtyä kokonaan uuden!
Siirtelin äsken tänään otettuja kuvia koneelle, ei ollut sekään kovin hauskaa kun olin taidokkaasti kuvaillut kameralla, tabletilla ja puhelimella..en ikinä jaksaisi siirtää kuvia koneelle yhtään mistään niin siitä vaan sitten kaikista kolmesta plääääh. Usb-johtojakin piti taas metsästää joka paikasta. No mutta kuitenkin, täältä pesee kuvia päivältä :)

Jep, mulla on vaan yks jalka...
Mmmmmaittava lounas :)


Läppärikin sai osansa koristelusta haha
Kevyt kaaos..

Ei ollu tylsää TAI SILLEEEEE


Tokavikan kuvan tilanteeseen on tullut tämän aikana kyllä pieni muutos, kaaos on poissa! Hahah, sain itseni pois läppärin äärestä ja pistin hösseliksi. Kirjoituspöytäkin varmaan ekaa kertaa pariin kuukauteen siisti..


Ja nyt illallinen onkin juuri sopivasti valmis, joten tämä lähtee syömään! Heippahei :)





-Ida



2 kommenttia:

  1. Toi sun huone näyttää mielettömän kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se aika kiva onkin! Ainakin siistinä... :D

      Poista