lauantai 4. lokakuuta 2014

Jänniä Juttuja

Tittidii täällä taas! Mulla on toimisto tänään keittiön pöydällä ja oon hoitanut koneella kaikkia hirveen tärkeitä juttuja, mm ettinyt itelleni halloween asua. Se on yllättävän vaikee tehtävä, varsinkin jossei haluu ihan välttämättä jotain hutsumekkoa vaan ehkä jotain mikä jopa peittää persuksen. Muttei sit kuitenkaan jotain sellasia kokopukuja jotka on hurjan kokosia ehkä vähän turhan näyttäviä. Ehkä pitäis olla Harry Potter.
Kumminkin nyt asiasta kukkaruukkuun! Mulla on tällä kertaa jopa muutama kuva tästä mun pikkumonsteri host-muksusta :) 
Se kasvaa ihan hurjaa vauhtia! Selasin just kuvia kesä/heinäkuulta ja voi että se näytti niin vauvalta, nyt jo melkeen 10 kuukautta vanha ja huppista rallaa kohta onkin joulukuu ja 1-vuotis synttärit. 

Ja nyt kuvien pariin! Alla mun tänhetkinen toimisto haha. Tajusin muuten vast tota kuvaa katellessa että onpa vaarallisen lähellä teekuppi taas läppäriä... tammikuun "teet näppikselle ja kone paskaks" fiaskoa en kyllä toivoisi uudestaan...kuppi on nyt siirretty kauemmas :D


Aupparin hermokahvit aamulla, onneks toi pikkunen on aika enkeli yleensä niin saan juoda kahvini ja se leikkii kiltisti omia leikkejään :)


Nyt on huonekalusurffaus kovassa huudossa, paikasta toiseen liikutaan salamannopeasti pöytiä ja tuoleja/sohvia pitkin. Toi nappula on myös oppinu nyt melkeenpä juoksemaan walkerilla... koko ajan saa olla valppaana vahtimassa ettei tuu ihan hirveen kovia törmäyksiä seiniin yms :D


Ja nyt sellanen juttu, et aloin boikotoimaa Starbaa! Jumaliste viimisil viidellä kerralla oon saanu ihan pahan vanilijalaten. En tiiä miten voi olla niin vaikeeta tehä kunnon latte! Ensinnäkää ne ei koskaa maistu ees vanilijalle ja tokavikal kerralla ne teki mulle SKINNY LATEN eli jollaa rasvattomal lolleromaidol ja sit ku sanoin et tilasin kylläkii vanilijalaten, ni ne pumppas vähä sitä siirappii sekaa ja hyi hitto ei ollu kyl hyvää. Tosin jos ollaa reilui ni tää kahvifiasko on päällä vaan täs mun lähistarbassa. No mut long story short, en mee sinne enää ikinä. Paitsi sillon ku haluun chai lattea, sitä ne osaa ainakii toistaseks viel tehdä. Kokeilin viikko sitte Costaa hyvän laten toivossa, ei napannu. Sit menin Cafe Neroon ja voiiiii pojat! Mun elämänlaatu parani aika lailla, koska sain ihan_älyttömän_hyvän_vanilijalaten <3 Nero on nero tosiaan, ainakii kahvin teossa. Jihuuuu!

Parasta parsaa aka kahvia =)

Yks juttu mikä mun oli pakko tehä, oli ostaa Starburst nameja. Kyllä, oon mainonnan uhri.. noista tulee mainoksii koko ajan telsasta ja viimeinkii oli pakko maistaa. Olihan ne hyviä, just niin mehukkaan makusia kun mainoksessa sanottiin! Hahah. 


Näin syksyn tullen en jaksa lukee enää kepeitä hömppäkirjoja, vaan tulee sellanen fiilis että täytyy lukea jotain synkkii rikoskirjoja yms :D Nyt lukuun lähti siis vihdoin ja viimein alla näkyvä kirja ja sen pari lisäosaa, toivottavasti on kaiken hehkutuksen arvoiset!


Eilen, koska oli perjantai, katsottiin naperon kanssa Frendejä tarhan jälkeen. Tai mä katoin ja toi hiippaili ympäri ämpäri olkkaria etsien ihan mitä vaan muuta kuin omia lelujaan pureskeltavaksi.
On se jännä miten kaukosäädin voi olla hauskempi kuin joku vilkkuva/välkkyvä/laulava/soiva/yltiövärikäs vauvalelu.

<3

Koska oon istunu nyt oikeesti koko päivän täs keittiötoimistolla, niin mun on pakko päästä poooois! Eli kattomaan telkkaria tai hommaamaan jotaan muuta mikä ei vaadi kauheesti aivotoimintaa. Hauskaa lauantai-illan jatkoa kaikille, have fun mitä ikinä oottekaan tekemässä :)




-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti