torstai 9. lokakuuta 2014

Kahvia Thanks !

Huomenta vaan ! No okei kello jo melkeen ykstoista, MUTTA mulla oli vähän turhan myöhäinen ilta eilen ja tänään aamuseiskalta herääminen ei ollu ihan helpoimmasta päästä. Itseasiassa en sanois että ees heräsin kunnolla, olin aamun pari ekaa tuntia ihan zombi, nyt parin kahvikupposen jälkeen alkaa jo näkyä valoa tunnelin päässä. Mulla oli eilen illalla babysit-ilta, joka venähti puoli yhteen asti yöllä. Junat perseili jotaan ja hosteilla meni melkeen kaks tuntia päästä Lontoosta tänne, normaalin vähän päälle puolentunnin sijaan. Sellanen kiva ilta eilen, mutta nyt uuteen nousuun! Hahah.


Onneks on Hogwarts paita joka piristää päivää kuin päivää, haha :D

 
Tähän aamupäivään on kuulunut vähän imurointia ja naperon pyykkien pesua. Vähän on sinipainotteista ton pienen pukeutuminen, mun host-mama ei oo pinkkien värien suurin ystävä  :D
 

Pakko ottaa taas Halloween puheenaiheeksi, koska oikeesti mulla on kauhee kriisi sen kanssa mikskä aion pukeutua. En oo löytäny mitään sellasta asua josta tulis heti sellanen "ooooo ton mä haluun!!!" ja mä tarviin sellasen reaktion, muuten ei homma toimi.
Onneks tässä on hyvin viel aikaa, mut en haluis jättää ihan viimetippaan, niinkun yleensä on tapana.

Mitäs muuta, loppupäivä menee tässä varmaan aika lepposissa meiningeissä. Odotellaan hauvan kanssa että sade lakkais ja päästäis lenkille. Siis täällä paistaa aurinko ja sataa samalla silleen kymmenen minsan pätkissä...on tääkin sää.

Hauskaa torstain jatkoa, pitäkää kiva päivä :)



-Ida




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti