maanantai 27. lokakuuta 2014

Perjantailta

Moikkis !

Muistin just, että mun piti perjantaina tulla tänne kirjottelemaan ja laittamaan muutama kuva kävelyltä hauvan kanssa. Näköjään perjantain tiimellyksessä pääsi kokonaan unohtumaan, hups.
Täällä vietellään nyt mun mielestä ihan täydellistä syksyä, ulkona ei oo turhan kylmä eikä edes sada joka päivä! Pelloilla on siis tosi kiva käydä lenkittämässä koirakamua ja vaan nauttimassa raikkaasta ilmasta ja paras osa on kun saa vetää pinkit welliesit jalkaan !!!! :D

 


"Heitä jo se pallo!!!"


Tulevaa viikonloppua on odoteltu kuin kuuta nousevaa ja nyt se on vihdoin ihan muutaman päivän päässä! Ollaan saatu hyvänkokoinen porukka kasaan täältä meidän huudeilta ja liitytään Lontoossa samanlaiselle baarikierrokselle kun missä oltiin Natalian kanssa heinäkuussa. Nyt se pidetään tietty Halloween teemalla, joten toivottavasti kaikki siellä on pukeutuneita hurjiin asuihin! Lauantaina mulle tuli postissa viimeisetkin asuun liittyvät jutut/meikit, joten nyt ei tarvi stressata haha.
Mun hostmama osti mulle iiiison kurpitsan kaiverrettavaksi, joten otan sen varmaan projektiksi huomenna tai keskiviikkona, että se on sitten valmis etupihalle laitettavaksi perjantaina.
Nyt lähden syömään muiden kanssa, palataan pian taas! :)



-Ida

2 kommenttia:

  1. Suomessa on joku -5 - 5 astetta lämmintä ja aika monena päivävä on ollut kauhee tuuli ja sade... Kauhee ikävä Britteihin iski, kun luin tätä sun postausta... :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi, sun pitää tulla lomalle tänne jossaan vaiheessa :)

      Poista