sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Videopostaus Pitkästä Aikaa ! ! !

Niinkuin otsikkokin kertoo, niin nyt olis aika taas videopostaukselle! Itseasiassa kuvasin tän jo päivällä. Mut eipä mun youtube tehnyt ollenkaan yhteistyötä mun kanssa, enkä saanu koko videota ladattua sinne. Sit olin ihan epätoivonen ja suruisa, kunnes ihan just äsken tajusin että voishan vaikka kokeilla jos tabletin youtube toimis kunnolla...ja toimihan se! Mulla tulee nää oivallukset aina vähä jälkijunassa. Videossa sanon siis alussa et oon lähdössä ulos, noh ulkona on nyt jo käyty mut eikai se haittaa haha :D Nyt ei enempää lässytystä, vaan videon pariin (jossa alotuskuva täys kymppi jälleen näköjään...perus.) Kandee varmaan näpäyttää ruudun alakulmassa olevasta youtube napista isompi ruutu :)




-Ida


3 kommenttia:

  1. Ihana tämä sun blogi ja kivan vaihtelevat kuvat! :) Olen itse miettinyt au pairiksi lähtöä sitten puolentoista vuoden päästä kun lukiosta pääsen. Miten pääsit hoitamaan noin pientä lasta? Millaista kokemusta vaadittiin? Onko ihan mahdottomuus päästä hoitamaan ''vauvaa'' jos ei sitä kokemusta ole? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No tänne Englantiin tullessa ei sinänsä ollut mitään vaatimuksia samalla tavalla kun jenkkeihin järjestön kautta. Nykyiset hostit kuitenkin sanoi että valkkasivat mut juuri paljon pienten lasten hoitokokemuksen ansiosta :) Että esim aupairworldissä riippuu ihan perheestä paljonko vaativat aupparilta lastenhoitokokemusta ja järjestöillä sitten omat säännöt :)

      Poista